غروب

غروب است و سپهر چشم من لبریز مروارید

چقدر اینجا دلم تنگ است

دلم می خواهد از بند تعلقها رها گردد

دلم می خواهد از این برکه تاریک

به سوی روشنی ها رهسپر گردد

دلم حال و هوای دیگری دارد

مروری می کنم بر خاطرات کودکی هایم

که مثل برق و باد از پیش چشمم رخت بر بستند

ومن

در حسرت آن روزهای خوب می سوزم

نظرات 5 + ارسال نظر
صدای سکوت جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ب.ظ http://sedayesokooteshab.blogsky.com

دوباره سلام راضیه خانوم
دلم برات تنگه عزیز
یادی نمی کنی زمن
دارم دیوونه میشم و نمی بینی نیاز من
می خوام ببینمت ولی فاصله از من تا خدا است
خودت هزار و یک طرف همه حواسم به شما است
وقتی نمی بینم تو رو چشم هام رو واسه کی بخوام
نفس برام سمی میشه هوا رو واسه کی بخوام
انگار نه انگار که دلی برای بودن تو بود
رفتی و بین آدم ها شدم یکی بود و نبود
نوشته هات خیلی قشنگ بود
چشم هات رو ببند و فکر کن آزادی و از بند تعلق ها رها شدی
اون موقع است که می بینی خودت هم دیگه نیستی. یعنی این تعلق هاست که شخصیتت رو می سازه.
راستی آپ کردم. بهم سر بزن
مخلص شما سکوت

میثم سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:34 ب.ظ http://michan.blogsky.com

ای دل شکایت​ها مکن تا نشنود دلدار من
ای دل نمی​ترسی مگر از یار بی​زنهار من

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ب.ظ

شبی که بال کبوتر در آسمان گم شد
مجال گریه ز چشمان آسمان گم شد
نشان سرخ تو را از نسیم پرسیدم
سکوت کرد و در آغوش ارغوان گم شد
به قصد صید پلنگان در آسمان ماندم
شبی که ماه ترک خورد و ناگهان گم شد
همین قدر گله دارم که بی خبر گم شد
به غیر تو٬ گل پرپر٬ کسی چنان گم شد؟!
در این زمین پر از هیچ با که باید گفت؟
تمام دغدغه این است٬ سهممان گم شد!
چهار فصل من آری ز بوی تو لبریز
و نام تو٬ گل نازم در این زمان گم شد
حضور سبز تو را من دوباره می خوانم
اگرچه دست نیازم در آسمان گم شد!!

***
راضیه عزیزم
پایدار باشی و سرافراز...

[ بدون نام ] جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
مسافر
________________________________________
دچاریعنی عاشق.وفکرکن که چه تنهاست اگرکه ماهی کوچک، دچارآبی دریای بیکران باشد.
چه فکرنازک غمناکی!...
نه، وصل ممکن نیست، همیشه فاصله ای هست....
وعشق صدای فاصله هاست.
صدای فاصله هایی که غرق ابهامند.
نه،
صدای فاصله هایی که مثل نقره تمیزندوبا شنیدن یک هیچ می شوند کدر.
همیشه عاشق تنهاست.
و دست عاشق دردست تردثانیه هاست.

مریم یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ب.ظ http://baan3117.blogfa.com

زمان نمی گذرد عمر ره نمیسپارد
صدای ساعت شماطه بانگ تکرار است
نه شب هست و نه جمعه
نه پار و پیرار است
جوان و پیر کدام است زود و دیر کدام است
اگر هنوز جوان مانده ای به آن معناست
که عشق را به زوایای جان صلا زده ای
ملال پیری اگر میکشد تو را پیداست
که زیر سیلی تکرار
دست و پا زده ای
زمان نمی گذرد
صدای ساعت شماطه بانگ تکرار است
خوشا به حال کسی
که لحظه لحظه اش از بانگ عشق سرشار است


" فریدون مشیری "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد